Co to znaczy być #Fit?


Być fit. Słowo dosyć często rozpowszchniane przez trenerki, czy też przez zwykłych ludzi, którzy ćwiczą. Jednak niewielu z nas wie, co to tak naprawdę znaczy. Nie to, że jestem jakąś od tego ekspertką, ale chciałabym się trochę rozpisać na ten temat, bo wiele ludzi wstawia zdjęcie z podpisem #fit, a na tym zdjęciu są buty na koturnie...
Kobieta z 10% tłuszczu i widocznymi mięśniami brzucha nie jest "fit", jeśli przez zbyt małą tkankę tłuszczową zanika jej miesiączka. Natomiast fit może być kobieta z tkanką tłuszczową w granicach 24%, niewidocznymi (lekko zarysowanymi) mięśniami, ale znakomitą sprawnością i czystą dietą. - tak napisała jedna blogerka z bloga fitblogerka. A moim zdaniem bycie fit, oznacza zmianę siebię. W tym sensie, że na przykład jeśli chodzi o mnie, to kiedyś uwielbiałam jeść hot-dogi, hamburgery, fast foody, a teraz mi się robi przykro jak widzę, że jakiś człowiek je takie świństwo. Albo niektórzy ludzie grają sobie w gry, a ja ćwiczę, trenuję. Może i nie mam idealnego ciała, ale pracuję nad sobą. Być Fit moim zdaniem oznacza zdrowo się odżywiać, trenować, pracować nad sobą, ale już bez przesady, zdrowie jest najważniejsze. Wolałabym mieć chociaż 20% tłuszczu niż podchodzić pod choroby typu anoreksja, czy bulimia.  Co to to nie. Ja chcę być zdrowa, a nie później leżeć w szpitalu i się leczyć.... 
Polecam obejrzeć ten film o dziewczynie, która zmagała się z tą chorobą.

#Fit, jest coraz bardziej modne, jednak niewiele ludzi wie, że fit to nie jest obcas! Serio, kiedyś przeglądałam zdjęcia pod tym hashtagiem i gdy zobaczyłam zdjęcie jakiegoś buta na obcasie, to aż mi się smutno zrobiło... Serio ludzie, ogarnijcie się!
Fit w języku angielskim znaczy być w dobrej formie. Oznacza to, że ktoś się rusza. Biega, jeździ na rolkach, rowerze, deskorolce, pływa, trenuje, chodzi na siłownie, skacze na trampolinie, uprawia różne sporty itp. Może to też zrozumieć jako zdrowe jedzenie. Typu owsianka, jakaś sałatka, warzywa, owoce itp.




Przyłączcie się do konkursu u Ewy Chodakowskiej. Pod każdym zdjęciem związanym ze sportem, czy ze zdrowym jedzeniem, dodajcie #wyzwaniechodakowska @chodakowskaewa na swoim instagramie. A dostaniecie możliwość pojawienia się na oficjalnym profilu samej Ewy!


Mam nadzieję, że mnie jakoś zrozumieliście! Do Zobaczenia niebawem <3

5 komentarzy :

  1. Racja, mi też się przykro robi, jak widzę zdjęcie buta na koturnie podpisane #fit.
    A film? Smutny... Dlatego wszyscy mówią, żeby nie odchudzać się w taki sposób w jaki robiła to właśnie ta dziewczyna, bo można źle skończyć.
    ~~Diamentowa XD~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Wdg mnie bez zaleceń lekarza nie powinno sie odchudzać

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre dziewczyny to własnie z tym wszystkim przesadzaja. Aż mi sie smutno zrobiło po tym filmie.
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  4. masz całkowitą rację! a ten hashtag, to sama obserwuję na instagramie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutny filmik... Zdrowie jest najważniejsze! Dlatego nie warto przesadzać... :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka