Moja impreza urodzinowa ♥ Sposób na zdrowe przyjęcie!

Wczoraj urządziłam przyjęcie urodzinowe dla moich przyjaciółek. I chciałam spróbować czegoś innego. W tym sensie, żeby nie było żadnych tłustych, słodkich potraw/smakołyków. Każde moje urodziny kojarzyły mi się z przynajmniej jedną paczką czipsów oraz michą słodyczy, a teraz w końcu, kiedy przeszłam na zdrowe odżywianie, uprawianie sportu (czyt. trening) wcale nie mam ochoty na te "smakołyki". W tym roku zażyczyłam sobie koktajl, gdzie przepis znajdziecie tu, sałatkę a'la grecką. Pewnie wiele z was może mnie posądzić o to, że sałatka grecka nie jest zdrowa. Otóż ja myślę inaczej i moim zdaniej tego typu sałatka zalicza się do zdrowszych. Jak wam się to nie podoba, to już nie moja sprawa... No i nie mogło zabraknąć kanapek z sałatą, ogórkiem bądź pomidorem, serem albo z szynką. Oczywiście soki owocowe też były, ale ich mi się nie udało uchwycić ;)
Na mojej imprezce miała być jeszcze jedna osoba, ale z przyczyn osobistych nie dojechała.(jeśli to czytasz, wiedz że się na ciebie nie gniewam) Ale bardzo dobrze się we trójkę bawiłyśmy. Robiłyśmy sobie #selfie, słuchałyśmy myzyki, oglądałyśmy stare zdjęcia, piłyśmy koktajl, soki itp, jadłyśmy, tańczyłyśmy, kręciłyśmy hula-hop, rozmawiałyśmy, śmiałyśmy się, czytałyśmy magazyny oraz plotkowałyśmy tu i ówdzie. Jednym słowem było  świetnie!
Prezenty dostałam magiczne. A są to dwie książki "Trzy metry nad niebem" oraz "Tylko ciebie chcę" - druga część książki 1. Również dostałam lakier do paznokci, gumki do włosów, wsówki oraz "pudełko" na długopisy, linijki itp. Całokształt pokażę wam w oddzielnym wpisie ;) 
Początek imprezy - 13:30
Koniec imprezy - ok godz 18
A na konie zrobiłyśmy sobie pamiątkowe zdjęcie w lustrze ;) 
 I tak to wszystko minęło ;) Dla mnie impreza była świetna ;) 

I to tyle ;)
Bajo ;)




73 komentarze :

  1. Ale fajne przyjęcie, a koktajle wyglądają przepysznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z takim przyjęciem! Zdecydowanie wolę takie przekąski niż jakieś chipsy i frytki. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  3. looks delicious :) http://kpleasure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalny pomysl na przyjecie :D/K

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno świetnie się bawiłyście :). Pozdrawiam!

    + Proszę o klikanie w linki ubrań w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A zamiast tortu? Mogłabyś dać przepisy na te pyszności :)

    http://cathrinebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie to wyglada , śliczne zdjecia
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo....może moje przyjęcie urodzinowe zrobię tak samo na zdrowo :) te koktajle tyo musiały być megaa pyszne :)
    Obserwuje :) Pozwodzenia! i liczymy na rewanż :*
    Nasz blog klikkk !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuu koktajle wyglądają smakowicie! No i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. :* Podziwiam ludzi, którzy postanawiają odżywiać się calkowicie zdrowo i w tym wytrwają. Nie to, bym jadła same fast-foody, co to to nie, ale jednak czasami paczki chipsów albo frytek nie potrafię sobie odmówić. :D
    Prezenty widać bardzo udane, a jeśli lubisz czytać nie tylko romanse ale także kryminały to polecam gorąco książki Harlana Cobena. Ja je po prostu "pożeram", gdyż z każdą stroną rośnie napięcie. :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie!
    magical-history.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam takie dni, gdzie nie wytrzymuję i muszę zjeść coś słodkiego ;) To dlatego, że jesteśmy ludźmi ;) A co do Cobena, kojarzę nazwisko i tak, uwielbiam kryminały ;) Moja siostra miała/ma jego książkę, także może kiedyś się skuszę na tego autora ;)

      Usuń
  10. Ale mi zrobilas smaka na takiego koktajla!! <3 WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Troszke spoznione no ale tego STO LAT! :D Wytrwalosci i powodzenia w dazeniu do spelnienia marzen! :D
    Wszystkie pomysly super :D Poza kanapkami ja nie jadam chleba unikam jak ognia ale moze z jakims razowcem :D Swietne pomysly :* Trenujesz czyli uprawiasz jakis sport czy po prostu cwiczysz? :3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, życzenia o prawie 2 tygodnie spóźnione, ale wielkie dzięki ;)
      ja jak najbardziej trenuję. Trenowanie - ćwiczenia typu E.Chodakowskiej, czy Lewandowskiej. Fakt, często też wybieram się na wycieczki rowerowe i pokonuję dla mnie długie dystanse, a tak to nic po za tym ;)

      Usuń
  11. Fajnie wygląda!
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham takie sałatki, mniam, ale mam teraz na taką ochote, haha <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Za ok. tydzień będę mieć urodziny, więc też mnie czeka taka "impreza" tylko w stylu bardziej Halloweenowym. Jeszcze niewiem co bedzie do jedzenia, ale wiem jedno BĘDZIE SMACZNIE.
    Aha i wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    hipstaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! *-*
    http://blogbeznazwypenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno wykorzystam Twój post jak w lutym będę robiła swoje urodzinki i muszę przyznać ,że ślicznie wyszłyście na zdjęciach Olu <3

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie pyszne,a jednocześnie zdrowe! Fajny pomysł na przyjęcie!
    Czekam na post z prezentami :)

    Pozdrawiam cieplutko! - reallylovediy.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł na urodziny,zazwyczaj właśnie ta okazja kojarzy się górą słodyczy,a ty pokazałaś,że wcale nie są one potrzebne,żeby impreza była udana ;)
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że lepiej zrobić zdrowe koktaje i sałatkę zamiast chipsów i żelków, wtedy lepiej się czujemy;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa jest ta zdrowa propozycja jedzenia na urodzinową imprezę <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo :) To spóźnione wszystkiego najlepszego! :* Zdrowe przyjęcie jest na prawdę świetnym pomysłem ;3
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Po pierwsze: spóźnione wszystkiego najlepszego!!! :D
    Po drugie: sama się próbuję przerzucić na zdrową żywność, ale zdecydowanie mi nie wychodzi, więc Cię podziwiam xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja miałam 16 października urodziny c;
    Spóźnione sto lat! :3
    dariaa-daaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To sa smoothies? *o*
    Dobry pomysl, ja mam kolezanki ktore sa na diecie wiec w moje urodziny tez powinnam zrobci taki dania :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są koktajle, bo smoothies są to warzywa, albo owoce zblendowane bez jogurtu, tylko z wodą ;)

      Usuń
  24. Fajny pomysł na zdjęcia na szafie :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że impreza się udała, myślę, że pomysł jest genialny :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na takie spotkanie. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia, widać, że fajne miałaś urodziny :) Koktajl wygląda na przepyszny, na pewno wypróbuję ten przepis :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin kochana :* pomysł na imprezę
    naprawdę super, na pewno jest to oryginalny i ciekawy sposób spędzania
    czasu, a już na pewno zdrowy :) twoje koleżanki na pewno były mega
    zadowolone :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Superowa impreza! Najlepszego! Super jedzonko! :3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł :D
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga, dopiero zaczynam <3
    http://nierozumiana14.blogspot.com/
    Niezrozumiana
    PS: Sto lat i świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie na urodzinach nie powinniśmy sobie żałować słodyczy i innych niezdrowych rzeczy.
    Ogólnie spełnienia marzeń, aby twój blog się rozwijał i czego sobie tam jeszcze życzysz ^-^ ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Na takie zdrowe przyjęcie to chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny pomysł na zdrowe przyjęcie. Ja bardzo lubię takie spotkania z przyjaciółmi, kiedy można porozmawiac, poplotkowac. Przepysznie wyglądają te koktajle, aż zrobię sobie jutro coś takiego. Narobiłaś mi smaka. Oczywiście życzę Ci też, spóźnione, Wszystkiego Najlepszego! :)
    jull-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Musiało być na niej napewno bardzo fajnie :) Ale mi zrobiłaś smaka na koktajl!
    Może spoznione.. ale wszystkiego najlepszego :)
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  37. Omom koktajle wyglądają przepysznie !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Typowa dziewczyńska impreza :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie kolorowe koktajle, na pewno są pyszne :D
    http://littlelayabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Pysznie to wygląda :)
    Zapraszamy do siebie :) Może wspólna obserwacja ?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Podziwiam, że posunęłaś się aż do tego, że nawet na urodzinach zrezygnowałaś z niezdrowych przekąsek, gratuluję! Pysznie to wszystko wygląda :)

    http://zkubkiem-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post <3
    Zaobserwujesz ? http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Było na serio słodko! A jedzenie było pyszne ;) Wszyscy którzy to czytacie: wiedzcie, że Ola jest naprawdę świetną gospodynią! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam sałatkę grecką *-*
    I podziwiam Cię, bo u mnie chociaż jedna paczka chipsów musiałaby być :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo pozytywny post! Wszystko wygląda pysznie ;3
    http://introverted-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. super post!
    http://blackmoonwalk.blogspot.com <----- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł :) Przyjęcia zwykle są pretekstem do niezdrowego jedzenia, a niesłusznie, skoro te zdrowe mogą być równie fajne :) Pozdrawiam, Its Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  48. fajnie, że ktoś dał też kilka zdrowych pomysłów na imprezę :))
    ps. kocham koktajle
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mmmmm aż chce mi się coś zjeść!
    Super, tak trzymaj!
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Widać, że impreza była bardzo udana :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam ochotę na taki koktajl. Wygląda obłędnie pysznie.
    Spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. O jakie pyszności tam miałyście :)
    Wpadnij na nowy post i poklikaj jeśli możesz

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Mniam !
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. mm ten koktajl wygląda bardzoo pysznie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny post! ; -)))
    zapraszam do mnie, jestem tutaj nowa!
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystko wyglądało magicznie <3

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajnie że impreza urodzinowa się udała :)
    Koktajle wow <3
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka