Koktajl Owocowy #1

 Nie wiem jak u was, ale u mnie dziś jest bardzo słonecznie, wiosennie ;) Więc postanowiłam, że czas na nową serię, która będzie trwała na przełomie wiosny i lata. I będę tu wstawiała zdjęcia oraz przepisy na koktajle, które sama wykreowałam. Mam nadzieję, że się wam takie coś spodoba ;)

Składniki:

- kiwi
- banan
- maliny
- truskawki
- woda

Przygotowanie

Od razu mówię, że tu jest wystarczająco dużo cukru z owoców, takich jak banan, kiwi, czy truskawki, więc gdybym dodała tutaj cukier, słodzik, czy miód, to by już wcale nie było takie dobre. Wszystkie owoce umyć, a kiwi i banana obrać ze skóry i pokroić w mniejsze kawałki. Wszystkie owoce wystarczy teraz wrzucić do blendera i dodać do nich 1/4 zawartości wszystkich owoców znajdujących się w tym urządzeniu. Zamknąć blender i zmiksować. Gotowe!

Do Następnego!

15 komentarzy :

  1. Truskawkowy ♥
    Na pewno rano sobie przygotuję :*
    Post bardzo, bardzo przydatny! :*

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jutro sobie zrobię ten koktajl
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeee, ale mi smaka narobiłaś! Aż chyba się wybiorę do sklepu po brakujące owoce i skorzystam z Twojego przepisu ;)
    Super post :)

    Zapraszam! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny pyszny pyszny <3
    U mnie na blogu również ciekawe połączenia i fit sniadanka ! Zapraszam Cię serdecznie nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny pyszny pyszny <3
    U mnie na blogu również ciekawe połączenia i fit sniadanka ! Zapraszam Cię serdecznie nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły! Na pewno spróbuję! Gratuluje tak świetnego bloga :) Pamiętasz mnie jeszcze? To ja Lena z bloga tinista123456.pinger.pl :D Wpadnij i zobacz co się u mnie zmieniło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome blog, Get details About the Indian Fashion Blogger click on link,
    http://www.angelmstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam kiedyś podobny, bardzo smaczny, pożywny i zdrowy!
    http://midnight-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny słoiczek i koktajl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Normally I don't read article on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thank you, very nice post.

    I will share it my site !!!!
    http://thesavvybitchlifestyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę kupić sobie taki słoiczek, wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka