Koktajl Owocowy #1

 Nie wiem jak u was, ale u mnie dziś jest bardzo słonecznie, wiosennie ;) Więc postanowiłam, że czas na nową serię, która będzie trwała na przełomie wiosny i lata. I będę tu wstawiała zdjęcia oraz przepisy na koktajle, które sama wykreowałam. Mam nadzieję, że się wam takie coś spodoba ;)

Składniki:

- kiwi
- banan
- maliny
- truskawki
- woda

Przygotowanie

Od razu mówię, że tu jest wystarczająco dużo cukru z owoców, takich jak banan, kiwi, czy truskawki, więc gdybym dodała tutaj cukier, słodzik, czy miód, to by już wcale nie było takie dobre. Wszystkie owoce umyć, a kiwi i banana obrać ze skóry i pokroić w mniejsze kawałki. Wszystkie owoce wystarczy teraz wrzucić do blendera i dodać do nich 1/4 zawartości wszystkich owoców znajdujących się w tym urządzeniu. Zamknąć blender i zmiksować. Gotowe!

Do Następnego!

20 komentarzy :

  1. Truskawkowy ♥
    Na pewno rano sobie przygotuję :*
    Post bardzo, bardzo przydatny! :*

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jutro sobie zrobię ten koktajl
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeee, ale mi smaka narobiłaś! Aż chyba się wybiorę do sklepu po brakujące owoce i skorzystam z Twojego przepisu ;)
    Super post :)

    Zapraszam! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny pyszny pyszny <3
    U mnie na blogu również ciekawe połączenia i fit sniadanka ! Zapraszam Cię serdecznie nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny pyszny pyszny <3
    U mnie na blogu również ciekawe połączenia i fit sniadanka ! Zapraszam Cię serdecznie nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły! Na pewno spróbuję! Gratuluje tak świetnego bloga :) Pamiętasz mnie jeszcze? To ja Lena z bloga tinista123456.pinger.pl :D Wpadnij i zobacz co się u mnie zmieniło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome blog, Get details About the Indian Fashion Blogger click on link,
    http://www.angelmstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Robiłam kiedyś podobny, bardzo smaczny, pożywny i zdrowy!
    http://midnight-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny słoiczek i koktajl.

    OdpowiedzUsuń
  10. Normally I don't read article on blogs, but I would like to say that this write-up very pressured me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thank you, very nice post.

    I will share it my site !!!!
    http://thesavvybitchlifestyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę kupić sobie taki słoiczek, wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega podobają mi się takie słoczki! :) I niby jest ich dużo w różnych sklepach, nawet marketach, ale nie mogę znaleźć jeszcze takiego wzoru, który by mnie całkowicie porwał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for sharing kotail owocowy artcile and check my site here
    best furniture store in Mysuru

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem nie ma nic lepszego niż orzeźwiający koktajl owocowy w upalne letnie dni. Warto korzystać z sezonu owocowego i wykonać od czasu do czasu takie napoje.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka