Moje żywieniowe inspiracje #7

 Postanowiłam, że wieczorem zrobię wam wszystkim smaku, bo dziś będzie kolejny post z serii "Moje żywieniowe inspiracje". W tym tygodniu miałam zapał do gotowania, pieczenia, smażenia zdrowych posiłków. To dobrze, nie? :)

Gorąca Czekolada

Tak, wiem. Przecież gorąca czekolada wcale nie jest taka zdrowa, ale ja ją zrobiłam na mleku ryżowo-migdałowym z kakao 100% oraz do tego dodałam pół gorzkiej czekolady... To dlatego, że lubię kiedy gorąca czekolada jest taka gęsta ;) Taka gorąca czekolada jest bardzo dobra na zimowe wieczory. Można ją pić oglądając jakiś serial, bądź film, czy czytając książkę ;)

 Warzywna Jajecznica

 Jajecznicę zrobiłam na kostce masła. Na początku podsmażyłam pieczarki, brokuły, paprykę i odrobinę czosnku. Na sam koniec dodałam roztrzepane wcześniej jajka. I dopiero, kiedy wyłożyłam moją gotową jajecznicę na talerz, całość posoliłam i popieprzyłam ;)

Mleko Ryżowo-Migdałowe

 Ostatnio w sklepie "Lidl" wypatrzyłam się mleka roślinnego. Na początku chciałam wypróbować, czy te mleko jest naprawdę takie dobre, więc wzięłam jedną butelkę 1-litrową do wypróbowania i byłam wniebowzięta kiedy to już w domu wlałam do szklanki te mleczko. Jest takie cudowne, niestety za drogie, moim zdaniem. Za taką 1-litrową butelkę mleka trzeba zapłacić ok 8 złotych...

Babeczki Jajeczne

 Przepis jest ze strony [onabarcelona]. Tylko ja użyłam do tego innych warzyw. A mianowicie były to brokuły, czosnek, papryka oraz pieczarki i nie dodawałam do tego żadnego mięsa ;)

Krem z Pora

 Kiedy moja mama zrobiła mi krem z pora, pomyślałam sobie że jestem w niebie. Znałam już ten smak kilka miesięcy temu. A tak dokładniej to po połowie maja byłam na wycieczce w Warszawie i tam któregoś dnia zaszliśmy do centrum handlowego "Złote Tarasy" i ja dla siebie wybrałam do zjedzenia sieciówkę "Salad Story". A tam zamówiłam sałatkę a'la cesar oraz krem z pora do spróbowania. Krem z pora wtedy był taki cudowny!!! Do dziś wspominam ten cudowny smak <3

Koktajl Owocowy

 Mimo, że mamy już zimę, to ja tak czy siak od czasu do czasu robię dla siebie koktajle owocowe. Tym razem jest to koktajl z owoców takich jak truskawki oraz maliny, do tego wlałam odrobinę mleka ryżowo-migdałowego. Pychotka! Nie trzeba było do tego dodawać miodu, czy stewii. Samo w sobie miało słodycz, przez mleko ;)

Chleb Tostowy w Jajku z Sosem Czosnkowym

 Wzięło mnie ostatnio na spróbowanie takiej innej odmiany chleba z jajkiem. Do roztrzepanych wcześniej jajek wsypałam przyprawy takie jak koperek, oregano, zioła prowansalskie, granulowany czosnek, suszone pomidory z bazylią, majeranek, sól oraz pieprz. Zamoczyłam w tym moje trzy tosty i usmażyłam je po tym na patelni. Zamiast keczupu, zrobiłam sobie sos czosnkowy. Jogurt+majonez+czosnek+zioła prowansalskie+oregano+papryka słodka i ostra+ granulowany czosnek+majeranek=sos czosnkowy.

Zapiekanki na Maśle Czosnkowym 

 Co tu więcej mówić? Tosty posmarowałam swoim zrobionym przeze mnie wcześniej masłem czosnkowym i dodałam do tego ser. I to tyle. 
Masło czosnkowe : [LINK]

Kanapki 

 Przez tą moją chorobę straciłam apetyt, co z tym idzie: nie chciało mi się jeść mięsa... Za to lubiłam robić sobie kanapki z samym masłem w kostce i do tego położyć pomidory. Pysia!

Marchewka z Groszkiem

 Co tu więcej pisać? Zagotowałam odrobinę wody na groszek z marchewką, kiedy woda była w stanie wrzenia, dodałam 20g masła w kostce i wsypałam szczyptę soli oraz pieprz. To tyle!

Koktajl Owocowy

 Tym razem jest to koktajl z porzeczki, grejpfruta, mandarynki i z odrobiną wody. Wszystko to dodałam do blendera, zmiksowałam i gotowe! Mniam!

Cynamonowe Pancakes

 Pisałam już o nich [TU].

Makaron w Sosie Warzywnym

 Z tej potrawy jestem najbardziej z siebie dumna. Wczoraj miałam ochotę na makaron, ale nie wiedziałam za bardzo na jaki, więc przeszukałam  lodówkę, a w niej znalazłam brokuły, pomidory w puszce, paprykę, pieczarki oraz mleko-śmietanka o zawartości 3,2% tłuszczu. To były składniki na sos, który zrobiłam na patelni. Przyprawiłam go ziołami, solą, pieprzem, papryką słodką i ostrą oraz czosnkiem granulowanym i na koniec do sosu dodałam przygotowany wcześniej makaron. Nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy, jakie to się okazało pyszne! ;)


I to wszystko, dziękuję za uwagę i się widzimy...
... jutro i przez cały ten tydzień. Pomyślałam, że fajnie by było zrobić taką tygodniową serię. W której dokończę pokazywać moje świąteczne prezenty, zrecenzuję produkty oraz podam przepisy na fajne, ciekawe oraz zdrowe potrawy. Mam taką nadzieję, że wam się to spodoba ;) To...

Do następnego!


8 komentarzy :

  1. Mi ostatnio jak zrobiłam jajecznicę z roztrzepanych wcześniej jajek to wyszedł bardziej omlet :)
    Zapraszam na bloga
    Zapraszam na mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś smaka *-* Zjadłabym ten makaron i napłabym się czekolady i koktajlu w sumie też :cc

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju aż głodna się zrobiłam ;( A te babeczki na słoną mogą być dobre
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zupy kremy, takie grzanki z serem natomiast przypominają mi dzieciństwo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O mniaam, jakie pyszności! Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pyszności, zjadłabym coś :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ten makaron wygląda genialnie, aż czuje burczenie w brzuszku. :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka