Haul zakupowy●Strój do uprawiania sportu●

Witam was serdecznie w słoneczną środę! A przynajmniej u mnie :D Dziś przychodzę do Was z haulem zakupowym. Ostatnio kupiłam dla siebie dużo ciuchów sportowych w tym jedna para butów ;) Ogólnie jestem dość zadowolona z moich zakupów, bo kupiłam same najpotrzebniejsze dla mnie rzeczy. Może teraz zacznę od omawiania każdej z tych rzeczy ;)

Buty

Rozmiar: 39
Firma: New Balance
Cena: ok 200 zł
Opis: Buty w kolorze szaro-różowym. Podeszwa czarna z wypustkami, które mają ochronić przed poślizgnięciem, czy upadkiem. Są bardzo wygodne oraz lekkie. Mogą służyć do codziennego użytku bądź do treningu.

Spodenki treningowe

Rozmiar: S
Firma: Crivit Sport (Lidl)
Cena: ok 25 zł
Opis: Wielofunkcyjne spodenki marki crivit. Można je założyć do biegania, jeżdżenia na rowerze, czy do treningu oraz do innego wybranego przez nas sportu. Również można je stosować w lato do codziennego użytku. W środku mają ochronną siateczkę.

Spodnie rybaczki

Rozmiar: S
Firma: Crivit Sport (Lidl)
Cena: ok 25 zł
Opis. Bardzo modne oraz wygodne spodnie w wzór galaxy. Są najlepsze na treningi, czy na jazdę rowerem. Czujesz się w nich lekko i swobodnie, a co najważniejsze optycznie wyszczuplają uda oraz pośladki wyglądają na smuklejsze ;)

Stanik Sportowy


Firma: Crivit Sport (Lidl)
Cena: ok 20 zł
Opis. Stanik sportowy z firmy crivit. Jest on bardzo wygodny funkcjonalny, dobrze podtrzymuje nasz biust. Na trening idealny, praktycznie w ogóle nie czuję go, jakbym miała na sobie. Jego lekkość i nieskazitelna biel jest jednym z największych zalet zakupu tej o to rzeczy.  Ma z tyłu dwa zapięcia.

I to tyle z moich zakupów. Ogółem wydałam na te ciuszki ok 270 złotych, jednak warto było ;) Mam nadzieję, że mój post się Wam spodobał ;) 
Do następnego ♥

4 komentarze :

  1. fajne ubranka butki również właśnie poszukuje takich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://hunger-games-yt.blogspot.com/ zapraszam na blog. Będzie mi miło jeśli wpadniesz, a tym bardziej jeśli zostaniesz stałym czytelnikiem. Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka