Haul Zakupowy - Produkty do makijażu!

Tak dawno nie pokazywałam wam moich nowych zdobyczy. Ba! Nie pokazywałam wam dawno TEMATYCZNYCH zdobyczy :P Czas najwyższy na nie ;)

Róż 

 Dużo słyszałam opinii pozytywnych o tym różu. Ma on trzy warstwy. Jedną do konturowania, a dwie pozostałe służą do tego co róż na policzki. :P 
 Na początku przykuło mi uwagę te serduszko, bo jednak aż miło się na to opakowanie patrzy. wygląd ma prześliczny i pewnie wiele osób kupuje ten róż tylko za to co ma na zewnątrz, to co w środku to tylko taki "dodatek" :P 
 Róż kupiłam na spółkę z mamą. Na samym początku była na nie, jednak dobrze przekonuję i już  po pięciu minutach mojego błagania zgodziło się na kupno. Ciekawe, czy jest tylko takie dobre jak zachwalają? Tego się dowiem niebawem ;)

Szczoteczka do brwi

 Czy wy też macie taki problem jak ja, czyli wasze brwi nie są ułożone tak jak chcecie? W sensie, że każdy włosek idzie w swoją stronę. Ja tak mam, pora coś zmienić. Mam nadzieję, że mi się uda to zwalczyć :D

Pędzelek do makijażu

 Ja zamieniam ten pędzelek do makijażu, na pędzelek do różu. Po to też kupiłyśmy go z mamą. 

Gąbeczki do makijażu

Już od dłuższego czasu potrzebowałam nowej gąbeczki do makijażu, bo poprzednia była tak już zużyta i stara, że błagała o wymienienie jej. Więc teraz kupiłam paletę takich gąbeczek. Mam nadzieję, że 8 miesięcy będę miała z głowy - bez kupowania nowych gąbeczek ;)

Fluid

 Mój pierwszy fluid! WOW!!! Miałam niedawno krem bb, jednak nie dość że był on mi za ciemny, to mi się teraz skończył i nie był to fluid :D A teraz mam z Rimmela i trafiłam w dobry odcień! WOW!
 Tu są informacje o kosmetyku oraz jego skład.
Nabiera się go taką pompką. Co mi się podoba ;) Za miesiąc opiszę jak się sprawował ten kosmetyk ;)
I to wszystko, mam nadzieję że ten post się wam spodobał.

Do następnego!


4 komentarze :

  1. Fajne zakupy : ) jestem ciekawa jak róż sprawdzi się w makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę wybrać się i uzupełnić swoje kosmetyki. Świetne zakupy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka